1. Vem är jag

Det är väl rätt så svårt att förklara vem jag är. Men men..
Jag är en tjej som är 15 år. Är född den 29 december 1995. Har gått om en klass. Gick om i 3an.
Jag har flyttat rätts så mycket. 4-5 gnger. När jag bodde i Grönby (treleborg) hade jag en bästis som hette Ben. Vi gick på samma dagmamma och vi bodde grannar. Jag kmr inte ihåg fall jag hade en tjej kompis då..?
Han flyttade och vi flyttade. Har träffat han en gng på Ica tror jag. Det var skit länge sen..
Vi flyttade till v.ingelstad (vellinge,malmö). Där gick jag 1 år på dagis och sen började jag skolan.
Hade fått en ny bästa vän som hette Philip. Vi gick på samma dagis och gick i skolan tillsamman 3-4 år. Men han flyttade.
När jag va liten va jag mobbad för jag va tjock. Jag hade samma kläder på mig varje dag. När jag gick i klass 0-3 hade jag 2-3 kompisar. Hade en bästa vän som hette Felicia. Vi va lika långa vägde lika mycke och sånt. Vi umgis varje dag. Men när jag bytte klass umgis vi inte så mycke mer..
Hade en till bästis som hette Emelie. Hon är fortfarande min bästa vän! I 3an (andra gngen) hade jag många vänner. Va inte mobbad längre då typ.
När jag började i 4an började jag spela fotboll med dom i klassen. Jag gick ner i vikt.
Jo, när jag va liten gillade jag inte lärare. Jag va rädd för att fråga saker och sånt till dom. Hade en fröken som hette Eva-Britt. Fyfan vad jag hatar henne. Kan inte förklara hur mycket jag hatade den läraren.
I 5an va mitt sista år jag bodde i malmö. Jag va grym på att hopparep. Vi hade hoppetsdag i skolan.
Jag kom 1a i 4an. På att hoppa själv framlänges. Vet inte hur länge jag hoppade men de va riktigt länge..
I 5an kom jag 3a för vi skulle hoppa baklänges efter 15 min framlänges.. Vi hade också långrep med klassen. Och vi vann.
På sommarlovet flyttade jag och min familj till fjälkinge (kristianstad). I en liten håla som heter håstad.
Den sommaren hade jag sjukt tråkigt men varanan vecka hade jag roligt. Hade ju inte lärt känna ngn från klassen förutom joakim (min granne). Varanan vecka va jag med Malena. Vi tältade ute med värsta basen och data!
2 dagar innan skolan började. Addade josse w och ellen mig. Vi umgis nästa dag. Men när skolan började tyckte jag att visa va skit töntiga och sånt. För min gamla klass hade vi smink på oss och sånt.
Juste i 6an slog killarna mig på armen fick massa blåmärkrenen vill ni veta vf dom slog mig? jo, de va för att jag inte berättade var jag hade fått tuggummi. Hade fått de från Mathilda och Ida. Fast dom stog brevid så fick jag fortfarande inte berätta. Och de fula va att de va bara 1 som sa förlåt.
jo, när jag började i klassen. Så säger många att klassen förändrades när jag kom. Kankse den gjorde..
Mina betyg är inte bra. Har fått många ig. Jag har inlärnings svårigheter och kankse dyslexi. Nu gör jag proven muntligt och har data på lektionerna.
Jag har 5 syskon. Kajsa 13, Linnéa 11, Ebba 7, Alva 3.
Jag har gått på mycke sport. ex, ridning, konståkning, fotboll, innebany.
Jag blir sjuk när jag längtar ihjäl mig. Jag är tåler inte pensilin. Tåler inte när jag äter mycket choklad.
Jag älskar att ha pyjamas på mig. Kan ha de på mig de hela dagar. Efter skolan brukar jag ta på mig pyjams.
Jag spelade fotboll i kdff i 2 år. Sen bytte jag till Vanneberga. Sen har jag sluatat där elr tränaren skrev ett sms om att jag hade snackat om att gå över till fjäliknge. Så få hoppas att de blir ett lag i fj!
Har nog inte så mycke mer att skriva.
Elr jo, när jag började spela fotboll i v.ingelstad blev jag vän med annat folk som va 97or. Jag blev vän med Sanna och Micha som va Kajsas kompisar. Dom disade henne för att va med mig ist. Fan va dum jag va! :o
bästavän Emelie.
ben, jag och Kajsa. Fan va lång ben va :o
Skolfoton
Jag vet att de fotot är från 5an

Kommentarer
Postat av: anonym,

kan du inte göra videoinlägg ?

2011-02-27 @ 18:59:01
Postat av: Antontindra

Hello! Very interesting and professional site.

2011-05-13 @ 15:00:23
URL: http://antontindra.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0