Hade sjukt kul!

Fyfan vad kul jag hade på björket! Halv 7 kom jag hem till sanna efter 5 min kom Monika. Kände inte henne. Vi tog bussen, på bussen träffar vi typ 3 killar som dom kände. På tåget va vi massa folk kan inte alls namn men kan försöka Jag, sanna, monika, ida, klara, emelie, simon, hampus. Men de va massa fler.. Kan inte deras namn jo wain elr ngt?! :)
Jag, Sanna och Monika lärde känna Emelie. Emelie va jätte snäll! De va hon jag mest dasade med! :)
På bj hade vi jätte kul men jag hade inte så kul i början för då va jag helt stell för vi hade stått där ute i 45 min elr mer för de skulle släppa in oss.

Jag, Sanna och monika ska dit igen och kanske Emelie vi har inte snackat med henne om de.
Men ni få självklart också följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0