Fredags

Igår följde jag med josse hem ju. Vi åt sen kom josse. Vi kollade film. Sen vid 5 gick vi hem till ida. Efter de åkte vi till innebandy. Vi kollade först på killarna i klassen.Där var vi också med elin,anne,hanna och en liten stund med vissa från 7:an.  När det var 15 min kvar åkte jag,josse och josse hem för att äta. När josse och jag kmr hem till josse så va inte maten klar så vi fick vänta i 15 min.
Men efter vi hade ätit drog vi ner dit igen för att kolla på a-laget.  När matchen tog slut drog vi ut och snackade me olika killar som vi inte kände? Men pä vägen hem var det som pinsamt ;$. Min tränare (damtränaren) gick framför oss. Och vi skrek och sånt. Och skrek på ngra fjortisar och sånt. Men det värsta va att ida och elin följde efter han och frågade fall han va min tränare och sånt.

Men när jag,josse,josse, ida och elin kmr hem till josse börjar vi kolla film och spelar in en video. haha :D <3
Sen kmr anne,hanna, joakim och jonathan. Dom stack väl hem vid 1-2? Men då hade josse w redan somnat.
Så vi andra gick och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0