Helgen

Helgen var super bra. Nästan iaf.

I fredags följde jag,josse och ida med ehlin hem. När vi kom hem till ehlin fikade vi. Efter de kollade vi på en skräck film ;s Typ mitt i filmen kmr josse w. När filmen tar slut gör vi tacos. Kändes dumt att jag skulle bestäma vad vi skulle äta och ehlins familj ;s
Efter maten går vi ut. Vi gick ut med ehlins lillebror max och hans kompisar.  När vi kmr in igen går ida,josse w,max, hampus och emil in på ehlins rum och kollar film. Jag,josse och ehlin går till köket och har vinruvstävling och spelade kort. Jag va inte med på vinruvstävlingen.. Jag filmade :D Fyfan vad äckligt de va när som spottade ut de... kom massa äckligt slem och sånt :o haha.
Sen går vi ut igen. När vi kmr tillbaka kollar vi på twilight 3. Hade sett den en gng på bio. Men den var lika bra ändå.
I slutet av filmen märker jah och josse att ida och josse w sover. Men vi undrar var ehlin är?
jo, han hade lagt säg på en maras makom soffan?
När filmen tog slut gick jag och josse la oss i ehlins säng och läste tidningar. Klockn va då typ halv 3.
Josse w, ida och ehlin fick ligga kvar :D

I Lördags åt vi frukost och kollade på one trill hill. Första säsongen. Vid 2 elr ngt åker josse,josse och ida hem.
Jag stannade kvar. Sen började vi göra vi oss. När klockan blev halv 5 så åker vi till vanneberga för vi ska på fotbolls mötte. Fick reda på att vi ska träna 3 ggr i veckan.
Tisdag gym
torsdag ute träning
söndag inneträning
 

Halv åtta åkte vi hem. Mamma och jag lämnade ehlin och linnéa. Sen åkte vi hem. Jag skulle bara äta sen sticka till josse men det blev inte så för jag mådde inte så bra. Hade sjukt ont i örat och sen hade jg feber..
Men jag kollade på one trill hill som jg hade lånat av ehlin och Linnéa.

I söndags så kollade jag bara på one trill hill. Hela säsong 1.

Så nu ska jag kolla på säsong 2. Kmr väl hinna kolla på 1 skiva. En skiva vara typ i 3-4 timmar :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0