Hemma hos kusinerna igen

När vi åkte till festen satt åkte vi i epen. Där fanns bara 2 sätten och vi var 4..
Jo, självklart tvingade dom mig att sitta längst bak bakom sättena. Fy fan vad trångt! Fick sitta där på vägen hem också.
Jag och josse tyckte inte det var så ''jätte'' kul för vi kände ju inga typ. Jag kände 2 om man inte räknar med emelie,josse och kim.
Men på slutet blev det mycket mycket roligare!

Vi åkte där ifrån vid 3 tiden. Fyfan, vad jag var flummig i bilen. haha. Vi kom hem vid 03.15. Jag,josse och kim åt maka. Sen gick vi och la oss. Men de gick inte så bra för jag skrattade hela tiden. Va så jävla flummig ;)
Vi somnade mellan 5-6 tiden.

Jag vaknade vid halv 12 för kims fucking mobil ringde :'o. Sen så kunde jag inte somna om. Kims mobil fortsatte att ringa.
Jag och josse gick upp vid 1 och gjorde vi oss och pakade. Sen så vaknade emelie och kim så vi åt frukost.
Halv 3 hämtade mormor och morfar oss. Vi åkte hem till dom och spelade spel och fikade.
Sen kom vi hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0