fredag - kristianstadsdagarna

Jag, carro, emma, my och simon åkte in till stan igår 5 och carro missade tåget så vi fick vänta. När vi väntade åt vi en glass med my,emma, tyty och hoang. Sen när vi hade lämnat carro åkte vi hem till tyty i österäng för att förfesta. hahha, vi hade riktigt roligt ! Vi åkte tillbaka in till stan igen 9 och träffade lite folk.
De va värsta bråket med mina kompisar. Kan inte stå på ngn av sidorna för jag är vän med båda..
Jag och emma orkade inte stå där och hänga så vi gick runder och träffade lite folk.
Jag tog 12 bussen hem men skulle egentligen ta 2 bussen.
När jag kom hem så va pappa dum huvudet så jag va dum tillbaka. Så nu har jag ute gångsförbud men who cares?
Blir stan idag igen. Tar 8 bussen in med emma och säkert ngra till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0