k-dagarna ist för kiaby

Jag och carro skulle ha en ''ta de lungt dag'', men de blev självklart inte så.. Vi åkte till kiaby i oborstat hår, phopa skor och vidare. Efter typ 20 minuter vi har varit där ringde anna och sa att jag och carro skulle åka till stan och de gjorde vi. Vi va så nära på att missa bussen. Bussen 21.40 tror jag. Vi hade lite mindre än 20 minuter att komma till fj från kiaby. Fick köra en omväg för jag vill ju inte gå i phopa i stan. När vi kmr till stan va de rätt så drygt. Vi va där med Anna, my, Ida magnusson och ngn kille. Vi hade jätte kul tills de hände en sak..
Sen lärde vi känne 3 nya kompisar som jag först skulle slå men när jag träffade henne och hon sa sanningen blev vi vänner. Hatar seriöst alla killar som ljuger rakt framför ögonen.
Jag och carro tog 12 bussen hem för de gick ingen tidigare. När vi kom till fj igen kom challe till dagiset och sen anne och hanna. Nu är klockan över 3 och jag borde va så snäll att bädda hennes säng, elr ska jag va så snäll idag..? vi får se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0