k-dagarna va toppen (y)

Jag, anna och carro tog bussen klockan 21. När vi kom fram träffade vi massa folk som josse, anne, elin, rasmus, pontus, ida, niklas, ebba, mickan, bella tror inte de va fler just då. Sen gick vi runt lite i stan men inte med alla dom.
Vi va i stan till lite över 1. Jag, anna, carro, henke, och ngra till tog bussen till önnestad och sedan hem till henke.
Har kanske sovit i 3 timmar..? Jag vakande av att typ casper eller henke fes i mitt huvud.. Men tur jag vaknade då annars skulle vi missa bussen. När vi kom till stan så åt vi på donkan vid 10 tiden. Vi fick sitta och vänta på bussen i en timme för vi missade vår buss. Nu är vi hemma hos mig. Håller på att fixa mig för jag ska till 2 konfirmationer.
Sen ikväll blir de killebom igen!
ahahaha ser helt efterbliven ut på denna bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0