killebom med älskade kusin caroline.

okej, först så skulle jag ta tåget till malmö så står de att de är inställt och jag skulle sitta vid centralen i 2 timmar för att carro skulle komma. Men sen visar de sig att tåget inte va inställt så jag hoppar på de. När jag kommer till malmö och möter carro. SEdan skyndar vi hos till pågatågen. DE tog evigheter att komma till k-stad igen.
När vi kmr till k-stad tar vi bussen till fjälkinge och sedan min moped hem med carro och hennes feta packning!
När vi kmr hem till mig fixar vi oss snabbt och sedan buss mot bromölla. I bromölla fick vi lite problem med biljeten men de löste sig.Vi tog 9 tåget. När vi kmr till sölvesborg hämtar min moster oss och vi lämnar packningen och foxar till sängarna och så. Sen kör hon oss till killebom som ligger vid centralen. Tar typ 5 minuter att åka dit. 
Där var jag och carro till klockan 12 sen GICK vi hem för att jag skulle gå på toa, ville inte gå på bajamaja. När jag hade gått på toa så stack vi ut igen med Carros högtalare och dunka musik vi gick hemåt vid halv två tiden och kolla på film. Jag somna efter halva filmen sen lite efter somna carro i samma säng. Efter någon timme gick hon och la sig på golvet ist för att jag tog allt täcke och slog antagligen henne. Nu har vi precis ätit frukost och sitter framför Matthias data, och nu ska vi in och käka glass o sen gå mot havet. Bilder kommer senare ! 
Puss ! ;D






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0