RIKTIGT ROLIGT I FÅRBÄCK

Jag och ehlin åkte till hennes stuga vid 4 tiden. Vi fixar till där vi ska sova och sånt. Klockan 5 kom elin och anne.
Jag, anne, olivia och linnéa kolla på film, gossip girl och ehlin och elin lagar mat till oss.
Klockan 9 kom ida och josse. Dom fixar till sig lite. Sen går vi ner till dansgolvet, de va bara ngra meter dit.
Där va en dj.  Han spelade blandat, lite ungoms musik och lite dansband. Vi träffade lite nya kill kompisar.
Nej, men jag hade riktigt roligt, dansade loss och så :D
Dj slutade klockan 1 så vi körde på vår egna mucik. När klockan blev runt 3-4 drog jag, josse och anne hem till stugan och kollade film. Ida, ehlin, Linnea och olivia kom hem 7. Jag hade inte somnat, va inte trött och de va ljust ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0