stan va helt dött..

Carro åkte inte  hem idag utan imron. Vi åkte in 10. När vi och pontus kom till stan träffade vi my, emma och harald. Harald har vi umgås nu alla k-dagarna, fett chill kille ! Vid 11 träffade vi fredrik, max och jesper. Sen stack alla vi till lilla torg och kollade på tove styrke eller vad hon heter. haha. Efter de tog vi bussen klockan 12.15. På bussen träffade jag simon av slump. Jag, carro, pontus, my och emma va i byn lite sen GICK jag, carro och simon hem. Simon är min granne i rosa huset, simon svensson heter han. Nu ligger jag i min säng och ta de lungt.

Nej, nu är klockan snart halv 5 och jag ska gå och borsta tänderna nu och sedan sova.



Kommentarer
Postat av: mysan

haha bästa bilderna på din blogg gumman.

Älskar dej mest syster <3

2011-07-16 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0