berättar om festen (de jag kmr ihåg)

När klockan slog 5 kom ellen, mathilda, filippa, cassandra och rebecca. Josse va redan här.
Vi börjar grilla vår mat och har de trevilgt. När vi är klara börjar vi leka en lek. Att vi ska köra skottkära med ögonbindel och med en person i som visar vägen. Jag kom med filippa och de va jag som körde. Gissa hur de gick. Vi kom nog till hälften och sen ramlade filippa av. haha! Då kom anne och hanna, lite efterblivna.
Efter börjar vi äta glass. Vi hinner inte äta upp till fler kmr då vid 8. Då hände de inte så mycket.
De kom fler folk hela tiden, men dom va bjudna. De kom också 3 som va oinbjudna som jag absolut inte ville ha där, jag sa(skrek) att dom skulle dra åt helvete och sånt. Men dom stack inte då. Tur så gick dom inte in. Madde(joakims mamma) va här också och sa att dom skulle dra. Till sist drog elr jag tror dom satt på vägen. rolig midsommar för dom. Sen hände nog inte mer tror jag. Elr Rasmus deckade på toan, tror han spydde också, Anton spydde i min säng/rum toan, rikitgt nice! Festen hållde på till 4. Vi lyssnade på halv bra musik och dansade helt galet.
De va vär de som hände.
Dom bilderna jag visade va inte alla med på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0