Fest

Igår va jag, elin, josse, anne,hanna,rebecca, petter,rasmus, simon,niklas,linus och gustav hemma hos challe. Vi dunkade musik, dansade, grillade och massa annat. I början va de fett drygt men sen blev de mycket roligare!
Jag och ngra till stannade kvar hos challe och sov där. Fick faktiskt en bra plats! :)
Men de va inte ligga roligt att gå hem sedan men tur så ringer min kusin carro mig. Hon kmr på fredag.
När jag kom hem fixade jag mat och kollade tv. Men måste städa mitt rum, fixa till mig och paka min saker.
Ikväll är de ju aqua. Ska dra till ehlin ikväll och fixa mig och sånt och sova där. Ska till aqua med ehlin stührenberg, linnea stührenberg, mimmi karlsson, rebecca nilsson och cassandra malberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0