söndag, ta det lugnt dag.

Efter 20 års festen tog jag pågatåget hem. Skulle egentligen plugga på körkortet men jag va så trött och jag frös så jag somnade. Jag va hemma vid 2 tiden. När jag kom hem staratde jag tv och kollade på disney. Vaknade igen vid 8 med tvn på och hade inte bortstat tänderna. Jag gick direkt upp och borstade tänderna sedan stängde jag av tv och gick och la mig. Vaknade sedan vid 12 tiden. Då gick jag och borstade tänderna igen och sen gick jag ner och lagade mat.
Underdagen har jag städat mitt rum och pluggat till körkortet men jag somande efter andra kapiltlet. Jag har bara 2 kapitell kvar i läs och övningsboken men jag har fler böcker och en cd skiva jag inte ha bryt mig om. Måste bli klar med boken idag annars blir de kris!
juste, träffade 2 små pojkar i oxie också, dom tillhörde inte 20 års festen. Men dom va jätte gulliga dom va runt 5-6 år. Men ändå att föräldrarna till åter att dom är ute till 22 på kvällen på en lördag i oxie där allt händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0