trevligt trevligt

Igår umgis jag med elin, ida och josse. Trevligt hade vi! Vi grillade bananer med choklad i fast jag inte bananen och de för jag gillar inte banan. Sen grillade vi marshmallows. Först va vi hemma hos ida i hennes ''stuga'' elr vad man ska säga. Där snackade vi om allt. När klockan blev 23 gick jag, elin, ida och josse hem till josse och kollade film.
När filmen va slut stack ida och då började vi kolla på en ny film. När vi skulle sova fick jag först ngn kräm på mig och sen vatten i mitt huvud. Blev rikigt glad på dom!Sen nästa gång jag somna hämtar dom nytt vatten. Fyfan vad arg jag blev. Juste dom inlägg som va innan de vi mobilinlägg som josse gjorde. juste klockan va runt 04.30 när dom somnade så tänk att jag fick stå ut med dom tills dom somande.
På morgonen vid 12 tiden gick vi till a-livs och köpte frukost sen stack vi hem till challe (han visste inte om de) och gjorde frukost till oss. Där va vi till klockan blev runt 3 sen stack jag hem hit. Fundera på att åka och hämta ut mitt körkort idag om jag orkar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0