trött som fan.

Jag och anna tog tåg från Centalen till vinslöv och  va jätte nervösa för vi visste inte var vi skulle hoppa av ;s
När vi kom till Vinslöv så hittade först inte hur vi skulle komma till andra sida, sen när vi hade kommit över hittade vi inte bussarna.Sen tog vi bussen därifrån till önnestad. Men de gick bra iaf.
Festen igår var helt okej. Ibörjan så va den dryg men sen så blev de rätt så kul! Jag, Anna och ngra till sov över där. Jag tror jag sov i 2 timmar.. Är hemma nu, Anna stannade kvar. Mamma hämtade mig typ halv 9 elr ngt.. Orkade inte va där till 12.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Sv: Jag fick den av min pappa, och han köpte den på intersport men om du ska köpa en så gör det på junkyard! :)

2011-06-02 @ 13:29:23
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0