3. Ett minne

Jag har rätts så många minnen faktiskt.  Vet inte vilken jag ska välja..
Med josse har jag rätt så många minnen. Har nog lika många minnen med massa andra! <3
-
haha, en gng när josse och jag sov hos henne i hennes ''utehus'', när vi skulle gå och lägga oss där uppe. Så ser jag sjävklart en spindel vid trappan. Och vi skrek som F*N. Vi hade heller inte ngt att kasta med elr jo vi hade 1 sak men josse missade spindelen och saken åker ner där nere. Vi skriker skit mycke och ingen av oss vågar gå ner och vi kunde inte sova för spindlen var där. Och klockan va typ 3-4 på natten.. Jag kom på om jag går ner och hämtar josses skor(ville inte ha mina ;$) så får hon döda den. Berättade självklart inte de för josse. :D
Jag springer ner för trappan och kollar så inte spindlen hoppar på mig, hämtar skorna och springer upp igen.
Efter lite tjat får josse döda den för jag kmr med mina hot :D
Hon dödar spindlen efter ett tag och sen somnar vi. Nästa dag fick josses pappa komma in och ta de. haha.
så serösa bilder

Kommentarer
Postat av: josefinea

hahaha kommer glömer aldrig det:P

2011-03-01 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0