Hemma

Dagen började med skola. Efter skolan tog jag,josse,ida och elin. När vi stog och väntade på bussen satt typ alla ''skoj'' skrika/bråka med varandra. Fyfan fick ont i mina öron ;)
När vi kom in i stan träffade vi massa folk, och då menar jag massa! Efter 1-2 timma sen vi kom in köpte vi mat på donkan. Vi va mest på rese och ''hängde'' där.. Efter en stund drog jag och josse till ngt godis ställe och köpte powerking. haha, sen skulle josse köpa banner, annans och choklad tills imron. Hon köpte 3 banarer för 2 kr. Sjukt biligt ju! Sammtidigt när vi köpte annanasen och chokladen hämtade vi ida och hon följde med oss.
När vi va klara drog vi till bk och sen donkan. Ida stack med Elin och dom. Och jag och josse ville äta glass. Orkade inte följa efter dom för dom skulle leta efter en person och spöa upp honom..
jaja, vad kan jag med berätta? Jag hade inte tråkigt men inte kul heller. Visa stunder hade man kul och vissa inte.
Vi tog bussen hem vid halv 7.
.
När jag och josse kmr hem till josse åt vi och sen spelade vi in en video men vi hittade inte den på hennes data så kan inte lägga upp den. När vi va klara stack vi hem till ida och kollade film. haha, ida somnade elr som hon sa jag villar ögonen. Vill ni veta vad hon mer sa? Skratta inte, de är inte kul. Jag och josse skrattade vi åt filmen och hon sov, fattar inte vad hon tänker haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0