Stan

Efter skolan stack jag, hanna, anne och Rebecca in till stan. Vet inte vf jag stack dit..
Först fickade vi på darins. Sen drog vi till donkan. Efter de drock vi till hm och provade lite kläder. Jag provde kläder till bj. Ska köpa kläderna på fredag. Visste inte fall jag ska köpa de svarta linnet elr en färg jag inte kan stva till men kmr bild på de.
SEn stack anne till sin träning och Rebecca till sin. Jag och hanna gick till rese kolla när min buss skulle gå. På rese träffade man malena. Vi snackade lite. Sen stack jag och hanna till lindex och cubus. Sen hämtade hannas pappa mig och hanna. snällt av han att köra hem mig också. Nu chattar jag lite och snart ska jag göra lite so.. :(
Jag ska köpa den svarta kjolen jag har på mig på alla bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0