trött som fan

Nu är jag hemma!
Dagen har varit sjukt bra. När jag var klar fixad här hemma åkte jag hem till josse w. Hos josse va Ellen, Anne, Hanna, Mathilda, Rebecca, Filippa och josse a. Josse w och Sofi hade självklart inte kommit än. Vi gömde oss för josse och sofi. efter en stund kom dom. Vi hoppar fram och skriker grattis sofi. Hon blev sjukt glad.  Jag, Rebecca och Filippa gick och hämtade pizzorna. När vi kmr tillbacka börjar vi med förätten. Efter de pizza och sen efterätt, man blev så mätt! :o  Sen börjar vi sjunga singstar! jag, hanna och anne va sjukt bra asså :D
Vid 10 tiden kmr Pontus, Zeke och Simon. Efter ett tag börjar vi sjunga singstar igen.
orkar inte berätta mer men kvällen har varit underbar! jo, juste vid 11 kmr ida, kvällen blev bara underbare! <3Men på slutet hade jag roligast!
sexiga byxor! min och udas nya trend.. haha <3
dessa bilderna är från tidigare av dan. Fotade inte typ efter 10 elr ngt för du hittade jag inte min kamra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0