1 maj

Ville bara säga att jag lever och jag mår bra fast trött! Skulle egentligen på kalas idag men jag stannade hemma :)
Igår åkte jag till elin vid 6. Elin fixade sig och sen kom rebecca. Vi planerade plan B. Sen mötte vi upp ca 10 killar.
Sen väntade vi på en lekplats på anne och hanna. Sen stack elin för att hämta cigg. Jag och dom andra stack till skolan och började grilla men de gick inte så bra. haha, sen när elin kom tillbacka så la dom en sånt spray så killar ska lukta gott, dom la de i elden. Vad händer? jo, de sprängs.. Fyfan vad de hördes!
Sen gick vi till en annan grill. Där satt vi. Vi träffade också annat folk. Stack hem 23 ngting tror jag.
Idag har jag bara kollat film på syrrans data för hon har bättre filmer än mig. Snart ska jag duscha och städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0