igår

Jag,  Josse, Anna och Rebecca tog bussen halv 6 från stan, elr anna tog från hammar.
När vi kmr fram till fjälkinge så beställer vi pizza. Sen så kmr mamma och betalar och hämtar oss.
När vi kmr hem till mig så va anne och hanna redan här.
Sen kmr elin och josse. Alltså blev vi 7 st i mitt lilla rum.. Jag kände mig riktigt stressad för jag hittade inte mina sker ngnstans.  Men jag hittade de sen. Vi åkte hemifrån vid 9 tiden, för vi inte skulle behöva ståå i kö. Men de fick vi göra ändå. Jag hade faktiskt jätte kul. haha, vi tjejer kom i bråk med andra cpiga tjejer. De va dom som började och sen ger jag/vi igen, ja, orkar inte berätta.
Sen när vi skulle åka hem fick jag ta tåget för min syrra och hennes kompis fick inte ta tåget själv på natten.
När vi gick till tåget va de en röd bil som följde efter oss. Fyfan vad de va läskigt!
Vi kom hem vid 2. När jag kom hem började jag kolla film, men jag somnade.. ;o
-
Nu kollar jag film igen. Om ngra timmar ska jag börja fixa mig och städa.
Kan berätta sen vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0