sölvesborg dag 2

Efter att har sovit dåligt så mår jag ändå bra. Josse och Matthias somnade vid 12. Jag och josse a kunde inte somna.Men vid 2 så somnade vi. Vi skulle upp igen vid 7 tiden. När klockan blev 7 gick vi upp och fixade oss.
Kvart över 8 gick jag,josse, josse och max till stan. MEn sen stack max. Vi kom typ 15 minuter för tidiga. Men sen gick vi in och satte oss vid ett bord. Jätte fint va de! va en liten skål med godis, vatten, ljus och sånt på alla bord.
Sen vid 11 fikade vi. Efter ett tag senare fick vi kakor och läsk. När klockan blev halv 2 fick vi beställa varsin pizza. Vi var runt 15 st. OCh jag kände redan en och sen lärde vi känna Lorena. Jätte snäll tjej!
Vi blev klara vid 5. OCh nu är vi hemma. Vi ska snart dra till havet med lite folk. Men egentligen måste vi plugga på vägmärken för jag visste inte att vi hade uppkörning imrgon och vi har har inte pluggat på väg märkena, kmr gå så bra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0