TILL ANONYM

Detta inlägg är till dig som kommenterade. Jag tycker det är lågt att snacka skit i skolan när man bara är ngra meter ifrån. Jag är inte döv. Så här gick de till mina små vänner.
Hanna, Anne, josse och jag skulle va hemma hos mig på lördagen. Men hanna kunde inte. Sen så skulle jag,josse, ehlin, elin, ida, anne va hemma hos mig. Men sen kom ehlin på att vi kunde vi i stugan också. Där fick vi inte va hur många som helst!, det var därför vi inte frågade er. Och dom som frågade fick heller inte för det fick inte plats?
Innan ni snackar skit så kankse ni ska ta fram fakta först!  
Och till ANNA vi ville ha dig här men de gick ju inte. 
Och nej vi har inte snackat ett piss om er. Inte de jag kmr ihåg. Vi har bara dansat, chillat, snackat om killar, snackat om allt men inte skit om er kan jag säga! Ni behöver inte tror på de men de är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0