Jorden gick inte under igår (y)

jag hade gjort ett mobil inlägg men de km tydligen nt fram.. Så då får jag ta allt från början..
-
När klockan blev runt 2 stack jag hem till josse. Sen GICK vi till eko. På eko köpte vi läsk, energidricka och glas.
Sen gick vi hem igen. När vi kom hem till josse mådde jag inte så  bra.. Kändes som jag skulle spy och så.
Så jag försökte sova, men de gick inte så bra. Josse sjöng/snackade riktigt högt så jag fick damp på henne.
Sen börjar hon ta foto på mig och lägga upp på fb. Hon går in för att radera de, haha, undra vf? ;)
Sen när hon kmr tillbaka så börja hon slå mig med en kudde och hon slutar inte. Men efter de så mådde jag mycket mycket bättre! Sen gick vi och hämtade ida och sen gick vi till a-livs. HAHA, sjukt pinsamt va de! Ska inte berätta här. Efter de så stack jag och josse hem och sjöng sing star. Jag var bäst!  Sen kom ida. Vi stack hem till henne.
Vi satt på hennes köksbord och åt chips, popcorn,nötter och hade hennes data. Vi skrattar och har jätte kul.
Sen kmr elin och vi har lika kul! Sedan skulle Elin till challe. Vi andra dra ut. Vi var ute ty till 12 kan jag tro? Vi träffar ngra folk. Sen träffar vi elin igen. Men hon skulle hem. Sen följde rasmus, simon och niklas med oss hem till ida. Efter de så stack jag, ida och josse in. Vi kollar sorliga video kilpp på youtube. Sen när idas färäldrar kmr hem så går vi in på idas rum och kollar film. Jag somnade.. Sen vid 2 stack jag och josse hem tilll josse. Vi somnar inte dirket för vi log och snackade.
Jag åkte hem vid 12 för att plugga och så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0