Vet ni hur glad jag är? :D :D

Helgen kmr bli bäst! Imron följer jag med josse hem. Sen efter ca 1 timme tar jag, josse, ehlin, elin och kankse ida bussen till maxi/stan. Där ska vi köpa mat, läsk, godis och sånt. Sedan åker vi hem och hämtar våra pakningar, sen åker vi till fårabäck (mellan vanneberga och åhus tror jag). Där ska jag och mina underbara vänner vara tills lördag.
På lördag kväll ska vi vara här hemma och ha ''tjejkväll'' tror jag. Mamma och pappa är ju inte hemma :)
Sen på söndag måste jag plugga riktigt mycket. Jag har skit mycket läxa/prov/omprov till tisdag och onsdag... Och sen måste jag ju plugga till körkortet. Ska ta krkortet den 7 juni.
vi tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0