rubrik saknas

Början av dagen så hade man riktigt tråkigt. Sen vid 13 rinde man josse. Efter en stun åkte jag hem till henne.
Vi kollade film och va ute lite.
När klockan blev 16.30 hämtade pappa mig. Vi skulle äta. Mormor och morfar var också här.
När jag hade ätit klart. Drog man till josse, där var också my, ida och josse. Vi skulle till kiaby.
När vi kom till kiaby så va det bara jag och ida som badade först. Men efter en stund så hoppade my också i.
Nu har man typ precis kommit hem. Har precis duschat och nästan packat klart.
Jag,my,josse,josse ska sova hos ida i tält.
Hörs nog imron.


Kommentarer
Postat av: ebba

i tält :P ha det bra byebye

2010-06-28 @ 09:18:37
URL: http://ebbastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0