Skolavslutning :D

ja, då va det skolavslutning. Vaknade hos josse w klockan 5.00,6.00 och till sist 6.30.
då va vi jätte tröta. Vaknade med misslyckande bruna ben o:
hade tagit brun utan sol. När vi hade vaknat upp så gjorde vi vi oss. Vi började klockan 9.00 idag. sjukt skönt.
När vi kom till skolan så väntade vi tills vi gick in. När vi gick så skulle vi ha en tävling? - pil tävling.
Jag trodde att jag skulle missa tavlan. Hade aldrig kört det innan. Men jag fick 22 poäng. Så jag vann?! :D
Vann en presentkort på bio laddat me 100 kr.
När vi hade varit i kyrkan så fick vi åka hem. Så jag,josse och josse drog hem till josse w.
Men tror ni inte att hon inte ha nykel? och ingen är hemma o:
Så tänkte vi dra hem till josse a men hon hade nycklen hemma hos josse w.
Vi va ute låsta. Sen drog vi till a-livs. Och köpte kakor och cider.
Sen va vi hos josse w tills hennes pappa kom hem.
När jag och josse a drog hem, efter en stund sa josse att ska vi inte dra in till stan? o:
jag bara javist. Så kollade vi på klockan. Klockan va 12.04 och bussen går 12.15 o:
Så vi fick skynda oss. Hade inga kläder att ha på mig för jag ville inte ha kläninngen o:
Så jag ringde mamma så hon fick komma och lämna skor och kläder.
när vi gick till bussen så kmr josse på att hon inte hade mobilen me sig. 
Så hon fick springa tbx. Men tur är att vi hann.

köpte:


brun utan sol.


Kommentarer
Postat av: ....

Det är inte brun utan sol!

:)

2010-06-12 @ 15:03:41
URL: http://foljmittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

så klart det är brun utan sol!:)

2010-06-12 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0