Det har varit riktigt fint väder.

Vaknade av att solen lyste. Kan inte sova när det är riktigt varmt i rummet och solen lyser i på ögonen.
När jag hade vaknat så drog jag ut, ville inte va inne i huset..
Efter en stund så kallade madde på mig och frågade fall jag ville ha en fika.
Och sen tog jag och tindra ett morgon dopp.
När klockan blev 12 så drog man till josefine,grannen. Där va också min syrra linnéa.
Vi kollade på en cp bra film.
Sen badade vi.
När vi hade badat klart så gick jag hem och duschade och åt mat.
Sen gick jag över där igen och så den cp braa filmen igen. När filmen va slut så skulle vi hem och äta.
När jag hade ätit klart så drog jag och mamma till maxi och handlade. När jag kom hem så bakade jag.
När kakan va åt vi av den och kollade film.
Linnéa och josefine kom, så frågade dom fall jag ville spela ''007'' tror jag den hette. Det är james bond spel.
Krig och sånt skit.. o:

Nu sitter jag framför datan och spelar musik och bestämmer om imron. Jag måste gå klockan 08?!
- sjukt drygt!
Jag,josse,elin,ida och flisan ska dra in till åhus och bada och sola. Jag älskar att bada! Men hoppas att de andra också gör de.
Jag har aldrig badat i åhus fast jag har bott här i krisianstad i 2 år är det nu tror jag..?
Har varit i åhus vid badstranden i gng. Jag tyckte det va äkligt,massa alger och sån äckligt skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0