ändrade planer :(

Skolan idag var rätt galen och tråkig men ändå kul. Efter skolan drog jag,ida,josse a och josse w in till stan. Där träffade man lite folk. Och vi gick och hämtade sanna på bk. Sedan gick vi till hm men jag och josse stack till lindex för att kolla bhar.
Sen träffade vi dom på donkan igen. Där satt vi en stund. Elr bara jag och sanna. Ida stack till vä och josse och josse stack till andra affäror. Efter jag och sanna hade hängt där en stund stack vi till rese och kollade när bussarna gick. Vi fick ta den vid 17.30 för vi inte orkade mer. Josse och josse kom vid 17.15.

När vi kom fram till fjälkinge gick vi hem till josse och hämtade pengar och sånt. Sen drog vi till a-livs. Där var vi minst i 30 minuter för ingen kunde bestämma sig haha. När vi äntligen var klara stack jag, sanna och josse a hem till josse a. Vi kollade i skolkatalogen och satt framför datan. Vid 20 elr ngt gick vi ner för att göra mat.

När maten var klar drog vi in till josses ''ute'' hus. Sanna mådde inte så bra så hon åkte hem. Sen ville inte josse sova över med mig för hon orkade inte. Jag tror nog att de va för jag sa att jag orkade inte. Men de gjorde jag då ;)

Så nu sitter jag här och ska börja paka och sånt. Ska till malmö imorn ju (:

Jag köpte en bh från lindex (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0