aqvakul

Igår va man ju på aqvakul (badställe i malmö). Va där med Mina kusiner och deras kompisar. Jessica va där också.
Philips kompis va jätte söt! haha, synd så va han typ 8 år? ;)
Vi badade, fikade och åt glass.

Vid halv 6 gick jag och jessica och duschade och fixade hos. De andra kom efter typ 5 min elr ngt?
Mitt tåg gick klockan halv 7. Tur jag hann för jag, Philip, Jessica och Stefan kom inte där ifrån vid 6 tiden. :o

Efter tåget hämtade mamma mig. Hon körde mig josse. Hos josse va också josse w. Vi kollade på melodifestivalen.

Sen drog jag till Ida. Hos ida träffade jag då Elin, Ebba, Max och självklart Ida! <3 Idas lillsyrra va där också för ida passade henne.

När klockan blev typ 22.15 kom josse och josse. Men efter typ 10-15 min dra josse, elin och ebba.
Då blir de bara jag, josse, ida, max och thea. Men josse dra hem igen för hon skulle paka.

Då dra ida och max in på idas rum. Undra vad dom gjorde? haha :)
Sen kmr josse och vi har faktiskt sjukt kul med idas lillsyrra thea. haha.

Vid 24 hämtade mamma mig och josse. När vi kmr hem här. Så somnar jag.. Borstade tänderna elr tog av sminket ;s
Tur vaknade jag vid 08 så jag kunde ta av mig sminket och borsta tänderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0