loserdom och 5 kamp - lyckad dag.

Idag med skolan hade vi frilupsdag (stavning) och jag valde loserdom och 5 kamp i stan.
På förmiddagen fick jag loserdom. Jag,Josse,Hanna och Filippa fick va i ett lag. Och vi mötte sådan som spelar skut spel på datan/tv. Så jag kan säga direkt att vi kom sist! Men på slutet gick de bra. Då sammabetade jag med gula och vi va blå. Jag valde färgen :D
När vi hade spelat klart drog vi in till donkan och åt sen drog vi till hm och köpte ett linne. Jag och josse köpte samma haha :)
Vi hade ''rast'' i 2 timmar. Sjukt gött.

Vid halv 1 va vi på 5- kampen. Vi blev indelad i grupper och sånt. Det kmr bilder/videos på alla grena tror jag.

Vi slutade vid halv 3 tiden. Då drog jag,josse,josse,ida,elin och Erik till noretull men Erik stack sen.
Kmr inte riktigt ihåg vad vi gjorde efter men vi drog nog till hm. Sen stack jag,josse,josse,Ida, elin och Max till donkan och satt där och träffade jakob och hanns kompis. Jag fulaste va att jag hade träffat han innan. Visste fan inte om de om ida inte skulle sakt de. Vi hade träffat han hos josse a. Helt sjukt att jag inte kände igen han.. :o Hoppas inte han kände igen mig!

Efter de drog jag, ida och josse till hemma kväll och köpte godis. Där träffade vi också sanna rihm och Monika. :)
När vi va klara stack vi till bk och gick på toa elr vi cpade. Två tjejer bara skrattade åt oss för  vi sa att de luktade gott och sånt? :)
Sen stack vi till donkan men de va inte kvar. De hade gått till Bikbok så vi stack dit. Men efter en stund hamnade vi i cubos fönster haha.. Bilder kmr!

Sen stack jag, josse,josse,ida, elin och max till donkan och drack läsk och snacka/skrek högt. Så va de ngra ''fjortisar'' som frågade fall vi kunde håll käft och sånt mög. Och vi kaxade sjävlklar i mott.. Efter tog vi bussen hem klockan 6. 

Sen har jag varit hos josse och ida lite me josse,josse,ida och elin. :D <3  

Juste jag köpte också ett par skor. Ska byta storlek imron när jag åker till malmö men vet inte fall jag ska ha dom elr inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0