Prao dag 1

Ja, som ni kankse vet så har jag prao denna veckan. Jag proar här i malmö på statol. Mina kusiners pappor äger stället.(ronnie är carro,rebecca,krilles pappa. Jerker är måns och isaks pappa.) Jag proar mellan 08.00-14.00/14.30.

Dagen började med att paka upp varor och pris märka de. Sen när jag blev klar fick jag ta bort allt choklad,halstabletter och sånt från en ''hylla''. . Sen tog jag en fika och fortsatte med de jag höll på med.
Fick damsuga också. 
Jag fick gå in i en ''kyl'' där man skulle ställa upp läsk och sånt de var sjukt kalt! typ 5 grader :o
Sen åt jag hamburgar en drack en cola-
Efter de fick jag hämta cig och ställa in där de skulle vara.
Sen åkte jag hem till kusinerna.

Är ensam hemma nu. Sitter på philips data och min data brevid och gör läxan, själv klart kollar jag på tv också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0