Prao dag 5

Idag är de äntligen fredag! :D Så skönt!

På paron idag hände det inte så mycket. Åsa kom också och hälsade på. Åsa är min pappas syster och är sambo med jerker som är mammas kusin. Jerker och Ronnie är chef där. Ronnie är också mammas kusin. De är syskon ;)
Ja, när hon och mina små kusiner Måns och Isak så fick jag 100 kr, fattar inte varför?! :D

Sen får jag ett kurvär av jerker och Ronnie. Där de en lapp där de ståg saker jag hade gjort.Efter de kmr tereza och hämtar mig.Jag öppna kurväret i bilen och ser att de ligger 200 kr? :D Så vi körde tillbacka för att tacka :)

Imorn ska jag åka hem. Ska först till aqvakul :) Sen dra man hem på kvällen. Då ska jag till josse :)

Så här har jag sett ut nu i 5 dagar. Kankse inte samma byxor och tröja under ''arbets tröjan''. Elr håret.


Nu ska jag nog spela ngt spel vetifan vad de heter men visa de på bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0