'sanna gästbloggar :)

jag ska bara berätta hur mycket damp jag & nea har på en ful äcklig jävla person som ska förstöra för precis alla bara för hon e såååååå jävla avundsjuk hela fucking tiden...
hon hade egen kille men ändå så håller hon på med neas kille !
STÖRANDE SOM FAAAAAAAAAAAAAAAN...
det skulle inte förvåna oss ett jävla skit ifall hon har röda hår på fittan också... ?!?!?!!
HAHHAHAHAHHAHA, men vi ska dampa lite till sen ska jag nog fixa nea och så ska hon dra på fest i malmö hos josses pappa eller något sånt ifall hon pallar imed detta som har hänt nu...
jag kan berätta lite om vad som händer ikväll !
jag och mathilda ska nog träffa michaela en stund sen kanske hon också sover över hos mej idag. :D
vet ibte något annat som händer i nu, vi kanske kommer träffa några fler små skitar det vet vi inte än så vi får se vad som händer ! :)
förresten så var det mathilda som tvingade mej göra ett gästinlägg, HAHAHAHA.

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss. (k)
/sanna


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0