Test

Nu tänkte jag göra ett test som många gör nu förtiden..


1 – Vem är jag.

2 – Min kärlek.

3 – Ett minne

4 – Min bästa ägodel

5 – En resa

6 – Min dag.

7 – Favoritbild.

8 – Drömresemål.

9 – Det här hade jag på mig idag.

10 – Någon jag saknar.

11 – Mina syskon.

12 –Favorit låt/artist

13 – Mitt rum.

14 – Den här veckan .

15 – Mina drömmar.

16 – Någonting jag älskar

17 – Favoritlåten.

18 – Min favoritdag

19 – Detta ångrar jag.

20 – Den här månaden.

21 – 5 saker ni inte visste om mig.

22 – Det här upprör mig.

23 – Det här får mig att må bättre.

24 – Det här får mig att gråta.

25 – Mina intressen.

26 – Mina rädslor.

27 – Min favoritplats.

28 – Det här saknar jag.

29 – Det här ska jag bli när jag blir stor.

30 –I sommar ska jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0